Hahaa, nyt paino on jo 72,9 eli alle 73 ollaan. Mä oon niin positiivinen ihminen, että ajattelen painavani 72 kg enkä 73 kg. Eipä siis enää oo paljoa siihen, kun paino alkaa kuutosella ja sit enää ihan pikkuinen nipistys siihen ekaan tavoitteeseen, joka on 66 kg. Hih!

Juoksuakin on tullut harrastettua. Citymarathonille on 10 viikkoa. Tästä sinne vaaditaan se 5 treeniä / viikko ja niistä sitten 4 juoksua. Olen tosin tilannut yhdeltä juoksuvalmentajalta ohjelman HCM:lle näiksi 10 viikoksi, mutta en sitä vielä ole saanut. Katsotaan, mitä siinä sitten linjataan, mutta luulisin sen jotain tuollaista olevan. Kilsoja pitää varmasti tulla 40-50 / viikko, joten kyllä saa laittaa tossua toisen eteen.

Tällä viikolla oon juossut kaksi lenkkiä ja käynyt kerran jumpassa. Takana on yksi palauttava ja yksi peruslenkki. Kilsoja noin 16, joten kyllä saa tälle viikolle vielä juoksennella. Tänään on tarkoitus juosta reipas ja sitten sunnuntaina pitkä. Pitkässä pitäis kilsoja tulla se noin 20 ja sitten tänään reippaassa ehkä se 6. HUH!

No, mutta tämä ei ole juoksublogi, vaan laihdutusblogi. Tosin oon tässä tällä viikolla jo tajunnut sen, että ei ehkä tarvii kauheesti laihduttaa, jos oikeesti juoksee. Täytyy nyt kyllä myöntää, että talvi kului lähinnä silleen, et lenkit jäi välistä, eikä juuri muutakaan treeniä tullut kuin ihan minimit. Katsotaan! Olishan se ihan parasta, jos noi kilot nyt alkais oikeesti karisemaan ja juoksukin kulkis.

Puuron söin kiltisti aamulla. Mikäs tässä on ollessa, kun huomenna on herkuttelupäivä ja näyttäis vielä olevan lepopäivä juoksustakin ;)